Servis Plus Nedir?

Ürünleriniz için garanti kapsamına ilave olarak çevresel şartlardan veya olası kullanım hatalarından kaynaklanabilecek problemlere karşı ilave bir koruma paketine ihtiyaç duyuyorsanız Servis Plus tam size göre! Ev aletleriniz için özel geliştirilmiş Servis Plus hizmeti, beklenmedik durumlara karşı ürününüzü koruyarak size ayrıcalık sağlar.

Servis Plus’a sahip olan ev aletleriniz için uzman teknisyenlerimiz gerektiğinde sizi 1 yıl içerisindeki 2 onarım işlemi için ziyaret eder ve orijinal ekipmanlar ile teknik onarımı gerçekleştirir.

Servis Plus Hangi Ürün Grupları İçin Geçerlidir?

Servis Plus’ı bulaşık makineleri, çamaşır makineleri, buzdolapları ve fırınlar için yetkili servislerimizden satın alabilirsiniz. Servis Plus sadece cihazlarınızın montaj anında satın alınabilir.

Servis Plus’ı Nasıl Satın Alabilirim?

Servis Plus’ı montaj randevularınızda teknisyenlerimiz aracılığıyla abonelik modelli veya tek seferlik olarak satın alabilirsiniz. Servis Plus hizmetimiz hakkında detaylı bilgi almak için 444 6 333 numaralı Bosch Çağrı Merkezi’ni arayabilirsiniz.

Servis Hizmeti Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Neden Servis Plus satın almalıyım?

Ev aletleriniz çoğu teknolojik ürün gibi beklenmedik ve standart garantinin kapsamadığı onarımlara ihtiyaç duyabilir. (Örneğin, şebeke kaynaklı voltaj dengesizliği nedenli arızalar) Çevresel koşullar veya kullanım hataları kaynaklı onarım ihtiyaçlarına yönelik özel olarak tasarlanan Servis Plus hizmetimiz sayesinde tasarruf ederek ev aletlerinizin ömrünü artırabilirsiniz.

Servis Plus neleri kapsar ve ne işe yarar?

Servis Plus’u satın aldığınızda darbeye veya kozmetik etkilere bağlı olmayan, biri malzemeli bir diğeri de malzemesiz olmak üzere iki ücretsiz kapsamlı onarım hakkına sahip olursunuz. Doğru onarım işlemleri ile ev aletleriniz performanslarını koruyup sizin en önemli yardımcılarınız olmaya ve evinizde doğa dostu çözümler sunmaya devam ederler.

Servis Plus fiyatları hakkında nereden bilgi alabilirim?

Servis Plus fiyatlarımız, ürün grupları arasında farklılık göstermektedir. İhtiyaç duyduğunuz ev aletiniz için Servis Plus’ı müşteri hizmetlerimizden montaj kaydınıza istinaden kayıt oluşturarak veya yetkili servislerimizden ürünlerinizin montaj anında satın alabilirsiniz.

Kalan onarım hakkım konusunda nasıl bilgi alabilirim?

Kalan onarım hakkınız konusunda çağrı merkezimizi arayarak bilgi alabilir ve ihtiyaç duyduğunuz zamanda randevunuzu kolayca oluşturarak onarım hakkı kullanımınızdan yararlanabilirsiniz.