1. SingleKeyID hesabı oluşturun

Ürününüzü kaydetmeden önce bir hesaba ihtiyacınız olacak. Bosch markalarından birinde zaten bir hesabınız var mı? Bu bilgileri kullanarak, kullanıcı adı ve şifreniz ile oturum açın. Hesabınız yoksa, lütfen SingleKey ID hesabı oluşturun ve ardından kampanyalar ve size özel fırsatlardan yararlanmak için MyBosch kaydınızı tamamlayın.

Bosch, SingleKeyID'yi kullanarak size, yalnızca bir giriş ile Bosch ve ortak markalarından belirli uygulamalara ve web sitelerine tek bir kullanıcı adı ve parola ile giriş yapmanızı sağlar.

2. Ürünlerinizi kaydedin

Hesabınıza giriş yaptıktan sonra, doğrudan Bosch ürünlerinizi kaydedebilirsiniz*. Ürününüz hesabınızda henüz kayıtlı değilse, kaydetmenizi öneririz, böylece destek hizmetlerine daha kolay erişim sağlayacak olup, gerektiğinde önemli güvenlik güncellemeleriyle ilgili olarak sizinle daha kolay iletişime geçebiliriz.

 *Oturum açtıktan sonra satın aldığınız ürünler otomatik olarak kaydedilmektedir.

3. Ürün kaydetmenin avantajları

Ürününüzü MyBosch’a kaydererek ürününüzle ilgili detaylı bilgilere ve kullanım kılavuzlarına kolayca ulaşabilir, ayrıca belirli Bosch ürünlerinin sahip olduğu 10 yıl motor garantisi hizmetinden, servis hizmetlerinden ve diğer tüm faydalardan yararlanabilirsiniz.

Diğer avantajlar arasında:
• Müşteri hizmetlerine ve desteğe hızlı erişim.
• Ürün garantisi bilgilerine erişim.
• Güvenlik bilgileri ve güncellemeler yer alır.

Ürün Kaydetmede Sıkça Sorulan Sorular:

Bir ürünü kaydetmek için hangi cihaz ayrıntıları gereklidir?

Model numarası*
Satın alma tarihi*
*ile işaretlenmiş alanlar zorunludur.

Ürünümün model numarasını nerden bulabilirim?

Ürün modelinizi (E-nr) nereden bulabileceğiniz konusundaki yönlendirmeler için, ürün kaydı sayfamızdaki yönlendirmelerini takip edebilir veya ürün etiketi sorgulama aracını kullanarak ürün model numaranızı bulabilirsiniz.

Aynı anda birden fazla ürün kaydedebilir miyim?

Evet, aynı anda birden fazla ürünü kaydedebilirsiniz.

Eski ürünümü kaydedebilir miyim?

Evet, eski ürününüzü de kaydedebilirsiniz. Bosch hesabınızdan en çok faydayı almak için tüm ev aletlerinizi kaydetmenizi teşvik ediyoruz.

Mağazadan veya teknoloji marketlerden aldığım ürün, web sitesine kaydolduğumda satın alınmış ürünlerimde görünecek mi?

Hayır, web sitemiz dışında bayilerden veya teknoloji marketlerden aldığınız ürünleri, web sitemize kaydolduktan sonra ürün kaydet sayfasından kaydetmeniz gerekiyor. İlgili ürünleri, ürünlerim sayfanızda bulabilirsiniz.

Hangi ürünleri hesabıma kaydedebilirim?

Sitemizden satın almış olduğunuz, beyaz eşya ve küçük ev aleti olan tüm ürünleri kaydedebilirsiniz. Aksesuar ve yedek parça ürünlerimiz sisteme kaydolmamaktadır.

Ürünümün 10 yıllık garanti kapsamına girmesi için ürünümü kaydetmek zorunda mıyım?

Hayır, ürün modeli bazında 10 yıllık motor garantisi verildiği için ürününüzü özellikle kaydetmek zorunda değilsiniz. Küçük ev aletlerinde satın alındığı, büyük ev aletlerinde ise (satın alma tarihi üzerinden 5 yıl geçmediyse) montaj tarihi itibariyle ürünlerinizin garanti süresi başlar.