Bosch Ev Aletleri
Ürün Kaydetmede Sıkça Sorulan Sorular:
Bir ürünü kaydetmek için hangi cihaz ayrıntıları gereklidir?
Model numarası*
Satın alma tarihi*
*ile işaretlenmiş alanlar zorunludur.
Ürünümün model numarasını nerden bulabilirim?
Ürün modelinizi (E-nr) nereden bulabileceğiniz konusundaki yönlendirmeler için, ürün kaydı sayfamızdaki yönlendirmelerini takip edebilir veya ürün etiketi sorgulama aracını kullanarak ürün model numaranızı bulabilirsiniz.
Aynı anda birden fazla ürün kaydedebilir miyim?
Evet, aynı anda birden fazla ürünü kaydedebilirsiniz.
Eski ürünümü kaydedebilir miyim?
Evet, eski ürününüzü de kaydedebilirsiniz. Bosch hesabınızdan en çok faydayı almak için tüm ev aletlerinizi kaydetmenizi teşvik ediyoruz.
Mağazadan veya teknoloji marketlerden aldığım ürün, web sitesine kaydolduğumda satın alınmış ürünlerimde görünecek mi?
Hayır, web sitemiz dışında bayilerden veya teknoloji marketlerden aldığınız ürünleri, web sitemize kaydolduktan sonra ürün kaydet sayfasından kaydetmeniz gerekiyor. İlgili ürünleri, ürünlerim sayfanızda bulabilirsiniz.
Hangi ürünleri hesabıma kaydedebilirim?
Sitemizden satın almış olduğunuz, beyaz eşya ve küçük ev aleti olan tüm ürünleri kaydedebilirsiniz. Aksesuar ve yedek parça ürünlerimiz sisteme kaydolmamaktadır.
Ürünümün 10 yıllık garanti kapsamına girmesi için ürünümü kaydetmek zorunda mıyım?
Hayır, ürün modeli bazında 10 yıllık motor garantisi verildiği için ürününüzü özellikle kaydetmek zorunda değilsiniz. Küçük ev aletlerinde satın alındığı, büyük ev aletlerinde ise (satın alma tarihi üzerinden 5 yıl geçmediyse) montaj tarihi itibariyle ürünlerinizin garanti süresi başlar.