Online mağazamızda satılan tüm ürünler sitemizde belirtilen garanti uygulamalarına dahildir. Tüm ürünlerimizin garanti sürelerine Garanti Uygulamalarılinkinden ulaşabilirsiniz.

Ürününüzün arızalanması durumunda arızalı ürünü faturası ve garanti belgesiyle birlikte size en yakın yetkili servise başvurarak garanti kapsamında tamir ettirebilir ya da değiştirebilirsiniz. Size en yakın yetkili servisimizi www.bosch-yetkiliservisi.com adresinden öğrenebilirsiniz.

Yeni aldığınız ürünün ambalajından arızalı çıkması durumunda ücretsiz onarım, ayıp oranında satış bedelinden indirim, değişim ya da iade talep edebilirsiniz. Siparişiniz adresinize teslim edildiğinde, kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa lütfen kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" hazırlatıp bu konuda 444 6 333 numaralı Çağrı Merkezi'miz ile iletişime geçiniz.

Teslimat sırasında ürünün ambalajının açılması garantiyi bozmamaktadır.